PRADINIO UGDYMO PEDAGOGAS VIENAI DIENAI

Vasario 3 d., 10 d., 24 d., kovo 3 d. VDU Švietimo akademija kviečia 11-12 klasių moksleivius tapti pradinio ugdymo ir ankstyvojo užsienio kalbos mokymo pedagogu vienai dienai Kaune ir Vilniuje ir iš arti pamatyti inovatyvios mokyklos gyvenimą bei užkulisius.

Ruošiant studentus pedagoginiam darbui, VDU Švietimo akademijos profesorės prof. dr. Daivos Jakovonytės-Staškuvienės teigimu, jau mokyklos suole reiktų tapti mokytoju vienai dienai. Profesorės teigimu, Kanados Monrealio universitetas jau seniai įgyvendina panašią iniciatyvą, kur siūlo priešuniversitetines programas-susitikimus.

Vilniaus ir Kauno mokymosi įstaigose moksleiviai galės iš arti pamatyti mokymosi erdves, STEAM, fizinio, meninio ugdymo laboratorijas. Svarbiausia – pamatys mokymosi įstaigų aplinką, bendruomenės gyvenimą, semsis patirties iš švietimo lyderių bei ekspertų.

Kas laukia mokinių:

  • Pažintis su inovatyvia ugdymo praktika pradinėse mokyklose, jų vadovais ir pedagogų bendruomene.
  • Galimybė „pasimatuoti” pradinio ugdymo pedagogo profesiją ir stebėti mokykloje vykstantį gyvenimą.
  • Galimybė susipažinti su pradinėse mokyklose bendruomenėse susitartomis prioritetinėmis kryptimis, vykdomomis veiklomis, kurių metu integraliai ugdomos pradinių klasių mokinių dalykinės ir bendrosios kompetencijos, neformalaus ugdymo veiklomis.
  • Įkvepiančios mokyklų vadovų ir pedagogų istorijos, mokinių patirtys.
  • Atsakymai į visus klausimus apie pradinio ugdymo pedagogikos ir ankstyvojo užsienio kalbos mokymo bakalauro studijas VDU Švietimo akademijoje Kaune ir Vilniuje.
  • Moksleiviai gaus pažymėjimą, socialinių-pilietinių valandų/ savanorystės sertifikatą.

Mūsų gimnazijos IIIG klasės mokinė Emanuela Franciška Bogdanovič vasario 10 d. tapo pedagoge vienai dienai Vilniaus Ryto progimnazijoje, po veiklų ji pasidalijo savo mintimis:

Dalyvauti veikloje mane paskatino mano gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, karjeros specialistė Oksana Aleknavičius. Lankiausi Karoliniškių Ryto progimnazijoje. Pirmiausiai prisistačiau. Vėliau pamačiau labai didelę klasę su labai draugiškais vaikais, kurie mane supažindino su savo mokykla. Pamačiau iš vidaus, kokia yra mokytojo profesija, kaip atrodo jo darbo diena, buvau mokytojų kambaryje, su vaikais atlikome veiklas, skirtas Vasario 16-ajai paminėti. Dainavome, gaminome atvirukus, dalyvavome viktorinoje apie Vasario 16-ąją, dėliojome Lietuvos vėliavą iš įvairių daiktų. Man labai patiko jausmas, kurį išgyvenau mokydama vaikus. Iš tikrųjų mokytojo darbas yra labai sunkus, bet ir labai įdomus. Labai sunku pasakyti, ko išmokau, nes buvau mokytoja tik vieną dieną ir man padėjo mokytojai. Tačiau manau, kad ateityje galėčiau būti mokytoja.

Parengė lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja,
karjeros specialistė Oksana Aleknavičius

Skip to content