Ugdymo projektai

VILNIAUS R. RUKAINIŲ GIMNAZIJA 2019-2022 m. dalyvavo Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte Nr. 09.2.1-ESFA-v-719-01-000 1 Kokybės krepšelis. Veiklos buvo įgyvendinamos iš gimnazijos projekto Kokybės krepšelis plius finansuojamo Europos socialinio fondo lėšų.

PROJEKTO TIKSLAS – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.

Plačiau apie projektą skaitykite → čia

VEIKLOS:

Pakruojo dvaras – mūsų istorija

Birželio mėnuo pats sunkiausias mokinių gyvenime. Už lango šviečia saulė, yra karšta ir nenuostabu, kad mokiniai norėtų ištrūkti iš mokyklos. Kadangi 5-8 klasių mokiniai per lietuvių literatūros pamokas daug girdėjo apie praeities Lietuvos literatūrą, įvykius,  nagrinėjo įvairius kūrinius, buvo nuspręsta aplankyti bent vieną Lietuvos dvarą, susijusį su istorinėmis asmenimis. Tad birželio 7 dieną 5-8 klasių mokiniai išvyko į Pakruojo dvarą, kuris yra didžiausias dvaro kompleksas Lietuvoje, kur galima patirti tikrą XIX a. pabaigos dvaro gyvenimo kasdienybę ir magiją (ši išvyka buvo organizuota iš projekto Kokybės krepšelis lėšų).

5-6 klasių mokiniai dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Dvaro paslaptys ir burtai”. Atvykusius į dvaro valdas pasitiko mistiškoji dvaro Žiniuonė. Pirmiausia jie iš slaptos ir magija  dvelkiančios vietos paėmė stebuklingą, burtams skirtą žvakę. Tik po to, kai ištarė stebuklingą senovinį žodį, Žiniuonė atvėrė dvaro valdas, supažindino su neįprastais šiandienai laisvalaikio pomėgiais  ir atskleidė intriguojančias dvariškių paslaptis. Vėliau, besigrožint didingais centriniais rūmais, paslaptingoji dvaro ponia papasakojo, kodėl Baronas be jos pritarimo ir palaiminimo nepriimdavo nei vieno svarbaus sprendimo, o Baronienei kone kasdien svarbu buvo sužinoti, ką slepia rytdiena. Apimti magiškos nuotaikos mokiniai galėjo ir patys pabandyti nuspėti, kas jų laukia ateityje –  išsiburti.

7-8 klasių mokiniai dalyvavo kitame edukaciniame užsiėmime – „Dvariškas gyvenimas – špyga taukuota”. Juos pasitiko nepamirštamasis „svieto lygintojas” Tadas Blinda, kuris paliko itin gilų pėdsaką ne tik Pakruojo dvaro, bet ir visos Lietuvos istorijoje. Jis papasakojo įdomiausias dvaro istorijas, legendas, atskleidė šviesiąsias ir tamsiąsias „razbaininko” gyvenimo puses. Kadangi Barono nebuvo namie, Tadas Blinda nuvedė į Centrinius dvaro rūmus. Klausydamiesi „razbaininko” pasakojimų mokiniai galėjo apžiūrėti kambarius, pasiklausyti to meto muzikos, pažiūrėti senovinių nuotraukų. Išgirdo daug įdomių faktų iš dvaro gyvenimo. Po to mokiniai buvo pakviesti nueiti į vienintelį Lietuvoje Baudžiavos laikų bausmių rūsį, kur susipažino, kaip seniau dvare buvo baudžiami prasikaltusieji. Be to, šios viešnagės metu su Blinda išvydo Barono plėšriųjų paukščių kolekciją bei turėjo galimybę pajodinėti žirgais.

Mokiniai turėjo laisvo laiko po edukacijos. Šiuo metu Pakruojo dvare vyksta Gėlių festivalis. Po įdomių užsiėmimų mokiniai galėjo susipažinti su įvairių rūsių gėlėmis ir jų kompozicijomis. Mokiniai skaitė gėlių pavadinimus, padarė daug įspūdingų nuotraukų. Kol kiti ilsėjosi, fotografavo, 8 klasės mokiniai visai netyčia susipažino su dvaro fotografu. Jam pasiūlius padaryti senovinę nuotrauką, mokiniai neatsispyrė tokiai pagundai. Jie ne tik nusifotografavo, bet ir stebėjo visą nuotraukos gamybos procesą.

Grįžtant į Rukainius, dauguma mokinių pasakė, kad išvyka buvo labai įdomi ir suteikė daug žinių. Be abejo, norėtų daugiau keliauti ir pažinti įvairius Lietuvos kampelius.

Paskelbta 2022-06-08


Stažuotė Utenos Krašuonos progimnazijoje

Gegužės 5 dieną mūsų gimnazijos mokytojų grupė, įgyvendindama projekto Kokybės krepšelis planą, dalyvavo 8 val. gerosios patirties sklaidos renginyje-stažuotėje „Praktinis šiuolaikinės pamokos stebėjimas ir analizė taikant kolegialaus bendradarbiavimo metodiką. Patyriminė patirtis, taikant universalaus mokymo(si) dizaino strategiją šiuolaikinėje pamokoje” Utenos Krašuonos progimnazijoje. Stažuotės metu iš Utenos Krašuonos progimnazijos kolegų pasisėmėme patirties, kaip organizuoti ir vesti šiuolaikinę pamoką. Mokytojai buvo padalinti į dvi grupes. Pirma grupė stebėjo pradinio ugdymo mokytojos ekspertės Ritos Rimšelienės lietuvių kalbos ir matematikos pamokas 1 klasėje. Antra grupė stebėjo istorijos mokytojos metodininkės Dalios Dindienės ir informacinių technologijų mokytojos metodininkės Jolantos Baronienės integruotas istorijos ir informacinių technologijų pamokas 8 klasėje. Kolegos iš Utenos progimnazijos parodė, kaip galima panaudoti skirtingus įsivertinimo įrankius mokinių pasiekimams ir pažangai į(si)vertinti bei kaip naudojami kolegialaus grįžtamojo ryšio teikimo-gavimo užrašai. Po stebėtų pamokų aptarimo buvo pristatytas dailės mokytojos ekspertės Dalios Puodžiukienės ir informacinių technologijų mokytojos metodininkės Jolantos Baronienės integruotas biologijos ir informacinių technologijų projektas. Mokytojos papasakojo apie universalaus mokymo(si) dizaino strategijas ir jų taikymą pamokose bei projektinėje veikloje. Tikimės, kad Rukainių gimnazijos mokytojai galės ne tik įgyvendinti stažuotės idėjas, sustiprinti savo darbo įgūdžius, bet ir pritaikys įgytą patirtį pamokose.

Paskelbta 2022-05-06


Edukacinis užsiėmimas Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje

Knygos – ne tik neatsiejama laimingos vaikystės dalis, bet ir investicija į išsilavinimą ir į ateitį. Gimnazijoje vyksta integruotas lietuvių ir lenkų kalbų projektas „Imkit mane ir skaitykit…“, kurio tikslas – ieškoti būdų, kaip atkreipti mokinių dėmesį į knygas, jas pamėgti ir suvokti, todėl balandžio 7 dieną 5-8 klasių mokiniai lankėsi knygų namuose – Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai išgirdo įdomių pasakojimų, susipažino su bibliotekos erdvėmis ir paslaugomis, sužinojo pastato istoriją, galėjo pavartyti knygų puslapius, paskaityti. Didelis atradimas mokiniams buvo, kad bibliotekoje galima ne tik imti knygas ir skaityti, bet ir dalyvauti kitose veiklose: yra garso įrašų studija, kino salė, medijų dirbtuvės, muzikavimo, pažinimo erdvės, TV studija, ypatingo dėmesio sulaukė dirbtuvės „Pats sau”. Tikimės, kad ši ekskursija paskatins mokinius daugiau skaityti, lankytis bibliotekoje, ugdys mokinių kūrybiškumą bei formuos bendravimo įgūdžius lietuvių ir lenkų kalbomis, stiprins socialinę adaptaciją.

Paskelbta 2022-04-07


Sėkmės pristatymas

Kovo 2 d. Rukainių gimnazijos projekto „Kokybės krepšelio“ komanda dalyvavo renginyje, kuriame 5 mokyklos dalinosi gerąja patirtimi ir pristatė savo sėkmės istorijas. Renginyje be mūsų gimnazijos dalyvavo dar Vilniaus Lazdynų mokykla, Šalčininkų „Santarvės“ ir Mažeikių Merkelio Račkausko gimnazijos, Kauno „Varpelio“ pradinė mokykla. Turėjome galimybę išklausyti ir daugiau sužinoti apie vertinimui/įsivertinimui naudojamas skaitmenines priemones, „Lego“ metodiką, kūrybinį mokinių mokymąsi projektinėse veiklose ir gamtamokslinį ugdymą tyrinėjant, kuriant ir bendraujant.

Rukainių gimnazija įgyvendinant „Kokybės krepšelio“ projekto planą nusprendė papildomai stiprinti ir gerinti 5-8 klasių mokinių skaitymo ir perskaityto teksto suvokimo gebėjimus ir lenkų, ir lietuvių kalbomis. Renginio metu buvo pristatytas projekto komandos sukurtas filmukas, kaip mažais žingsniais mokyklos lygmeniu AUGAME SKAITYDAMI. Kviečiame pasižiūrėti (spausti čia).

Paskelbta 2022-03-03


Mokinių skaitymo gebėjimų ugdymas

Mokinių skaitymo ir perskaityto teksto suvokimo gebėjimai turi didelę įtaką jų mokymosi sėkmei, nes kalba mokiniai išreiškia savo žinojimą, supratimą, mintis, nuomonę, ja suvokiamas visas mokymosi turinys. Apklausos duomenimis, dauguma gimnazijos mokinių pripažįsta, kad gimtosios (lenkų) ir lietuvių kalbų mokėjimas lemia jų pasiekimus ir pažangą.

Siekiant giliau suprasti mokinių kognityvinius gebėjimus bei išmokyti juos taikyti įvairias skaitymo strategijas nuo 2021 m. kovo mėn. „Kokybės krepšelio“ projekto tikslinėje grupėje (5-6 kl. 2020-2021 m. m., 6-7 kl. 2021-2022 m. m.) pagal susitarimą reguliariai vykdomi lietuvių ir lenkų kalbų diagnostiniai teksto suvokimo testai, kurių rezultatai fiksuojami mokinio individualiame pažangos stebėjimo lape. Bendradarbiaudami lietuvių kalbų ir lenkų kalbų mokytojai, dirbantys tose klasėse, susitarė dėl testų struktūros ir jų vertinimo.

Testų rezultatai leidžia ne tik stebėti mokinių skaitymo pasiekimų lygį ir jų daromą pažangą, bet ir išryškina esminius mokinių gebėjimus – kognityvinius gebėjimus, tai yra kaip mokiniai geba suvokti skirtingo sudėtingumo tekstus, atrasti ir išskirti tekste esminius dalykus, suvokti detalių ryšius, analizuoti, lyginti, integruoti, interpretuoti ir kritiškai vertinti. Mokytojai įžvelgia, kad mokiniams tiesioginės informacijos radimas nesukelia didelių sunkumų ir nereikalauja gilaus dėmesio sutelkimo, tačiau mokinių aukštesniojo mąstymo gebėjimai yra silpnesni. Taip pat pastebėta, kad gebėjimas suvokti skaitomus tekstus ir kurti tiesiogiai susijęs su mokinio turimu kalbos žodyno apimtimi ir jo trūkumu. Tokiu būdu reguliariai atlikta mokinių diagnostinių testų analizė leidžia mokytojui giliau pažinti kiekvieno mokinio skaitymo gebėjimus, matyti jo spragas bei koreguoti ugdymo turinį siekiant kiekvieno mokinio pažangos.

METODINĖ MEDŽIAGA:

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų diagnostinių teksto suvokimo testų pavyzdžiai:

SKAITYMO TESTAS 5 KL. (lietuvių kalba)

SKAITYMO TESTAS 6 KL. (lietuvių kalba)

SKAITYMO TESTAS 7 KL. (lietuviū kalba)-1

SKAITYMO TESTAS 7 KL. (lietuvių kalba)

Lenkų kalbos mokytojų diagnostinių teksto suvokimo testų pavyzdžiai:

SKAITYMO TESTAS 6 KL. (lenkų kalba)

SKAITYMO TESTAS 7 KL. (lenkų kalba)

SKAITYMO TESTAS 7 KL. (lenkų kalba)-1

Paskelbta 2022-02-18


Mokomės žaisdami

Žaidimas – svarbi vaiko gyvenimo ir natūralaus mokymosi dalis.  Žaidimas – tai kūrybiška veikla, kurią vaikas atlieka savo noru ir kurios metu daugiau dėmesio skiria pačiam procesui nei rezultatui. Ypač daug naudos vaikams turi specialūs edukaciniai žaidimai ir lavinamosios priemonės.

Vasario 7 dieną Rukainių gimnazijos mokiniai, kurie lanko neformaliojo švietimo programos ,”Knygų pasaulyje” užsiėmimus, turėjo galimybę išbandyti naujus lavinamuosius žaidimus, kuriuos gimnazija įsigijo projekto Kokybės krepšelis lėšomis. Neformaliojo švietimo programos dalyviai išbandė lavinamąsias dėliones, tokias kaip: ,”Gamtos reiškiniai”, „Abėcėlė – daržovės, vaisiai, uogos”, „Metų laikai”. Mokiniams labai patiko grupėmis dėlioti naujus, spalvotus, patrauklius vaizdus. Taip pat mokiniai pakartojo lietuvių kalbos abėcėlę, vaisių, uogų, daržovių pavadinimus, prisiminė metų laikų ir gamtos reiškinių pavadinimus lietuviškai. Džiugu, kad nauji žaidimai sudomino mokinius. 

Paskelbta 2022-02-07


„Imkit mane ir skaitykit…!”

Gimnazijoje iš projekto Kokybės krepšelio lėšų buvo įsigytos knygos bibliotekai. 6a klasės mokiniai ne kartą lankėsi bibliotekoje, skaitė knygas, lavino vaizduotę, tad noriai sutiko dalyvauti Vilniaus etninės kultūros centro organizuotame konkurse „Mano pasaka”. Jie turėjo sukurti šiuolaikinę stebuklinę pasaką. Galima pasidžiaugti, kad mokinių pastangos buvo įvertintos ir jie laimėjo II vietą (daugiau apie konkursą skaityti → čia).  Džiaugdamiesi šiuo rezultatu galima teigti, kad per 2021 m.  įsigyta grožinė literatūra buvo naudinga. Ji skirta skaitymo gebėjimų ugdymui ir skirtingiems mokinių poreikiams lavinti. Gimnazija įsigijo ir mokomosios, mokslinės literatūros – aktualios ir tenkinančios mokinių poreikius. Mokiniai gali taikyti įgytas aktyvaus skaitymo kompetencijas ieškodami ir naudodamiesi informacija iš įvairių šaltinių.

Šiuolaikinis gyvenimo tempas, technikos pasiekimai pateikia mokiniams vis naujesnių ir daugiau viliojančių pramogų – žaidimų automatų, kompiuterinių žaidimų, filmų. Visa tai išstumia knygą iš mokinių gyvenimo. Knyga buvo, yra ir  išliks  ne tik žinių, bet ir visaverčio kūrybiškumo šaltinis. Galima drąsiai teigti, kad knygos – ne tik neatsiejama laimingos vaikystės dalis, bet ir investicija  į išsilavinimą ir į ateitį. Todėl lietuvių ir lenkų kalbos mokytojos bei bibliotekininkė nuo 2022 m. sausio mėn. organizavo integruotą lietuvių ir lenkų kalbų projektą „Imkit mane ir skaitykit…“, kad dar labiau motyvuoti mokinius skaityti.  Projekto trukmė – 5 mėnesiai. Šiuo projektu stengiamasi įprasminti pagarbą knygai, įtikinti mokinį, kad šiuolaikiniam žmogui, nors ir turinčiam moderniausius informacijos šaltinius, knygų skaitymas suteikia daug malonumo, padeda ugdyti amžinąsias dvasines vertybes, ko negali jokie technikos stebuklai. Prisilietimas prie knygų pasaulio, knygos iliustravimas, jos gaminimas padės vaikams lavinti savo loginį, erdvinį pasaulio pažinimą, formuos bendravimo įgūdžius lietuvių ir lenkų kalbomis, stiprins socialinę adaptaciją. Taip pat ši veikla padės atrasti naujų saviraiškos ir tobulėjimo formų, leis kiekvienam pasijusti reikšmingam, pilnaverčiam.

Viso projekto „Imkit mane ir skaitykit…!” eigą galima sektičia.

Gimnazijos bibliotekoje dažnai vyksta skaitymo ir rašymo įgūdžių lavinimo veiklos. Įvairių ugdymosi poreikių vaikus sudomino netradiciniai užsiėmimai: mokiniai  supažindinti su naujomis knygomis, garsiai  skaitomos pasakos, vyksta viktorinos, mokiniai  mokosi sudėtingesnių žodžių rašybos, kuria iliustracijas knygoms ir t. t.  Palanki emocinė aplinka ir pozityvus bendravimas skatina mokinius tobulėti, kartu lavina raštingumo ir skaitymo gebėjimus.

Paskelbta 2022-01-22


Inovatyvesnės pamokos

Pagal projekto Kokybės krepšelio veiklos planą gimnazija įsigijo grafines planšetes, kurios naudojamos edukacinių aplinkų modernizavimui: įdomesnės, inovatyvesnės pamokos. Ši inovatyvi mokymo(si) priemonė, sudaro galimybes mokiniams galimybę vizualizuoti ir geriau suprasti mokomąją medžiagą. Dauguma mokinių, mokytojų, tėvų ugdymo aplinkų modernizavimą bei naujų aplinkų sukūrimą vertina kaip pažangą skatinančias, motyvuojančias siekti aukštesnių rezultatų ar kitų pasiekimų. Daugiausiai planšetės naudojamos per matematikos pamokas. Atsirado galimybė geriau suprasti mokinius, ko jiems reikia. Grafinę planšetę naudoja mokytojai aiškindami pamoką (kaip lentą). Naudojant skaidres pamokos aiškinimui grafinės planšetės pagalba buvo galima iš karto skaidrėje žymėti mokinių atsakymus, kartu su jais spręsti uždavinius.

Paskelbta 2022-01-14


Besimokantis mokytojas

Dalyvaujant projekte Kokybės krepšelis, kurio tikslas – gerinti ugdymo(si) pasiekimus 5-8 klasėse stiprinant šiuolaikinės pamokos organizavimo procesus, mokinių mokymosi mokytis ir įsivertinimo kokybę bei sąlygas, buvo iškelti du pagrindiniai uždaviniai: sudaryti sąlygas prasmingam šiuolaikinės pamokos organizavimui ir mokinių mokymo(si), (įsi)vertinimo kompetencijų ugdymui, pagerinti ir įveiklinti mokymo(si) poreikiams pritaikomas ugdymo(si) aplinkas.

Kad pasiektume savo iškeltą tikslą ir uždavinius, susitarėme, kad reikia organizuoti seminarus tam tikra mokytojams aktualia tematika. Rukainių gimnazijos mokytojai 2020-2021 m. tobulino profesines kompetencijas, dalyvavo 4 dienų mokymuose per nuotolį („Kaip išmokyti mokinius mokytis? „Mokymas(is) nuotoliniu būdu”, „Šiuolaikinės pamokos strategijos samprata ir praktika”, „Ugdymo(si) diferencijavimas, individualizavimas, atsižvelgiant į mokinių mokymo(si) poreikių įvairovę”, „Vertinimo planavimas pamokoje. Individualios mokinio pažangos vertinimas.”). Per mokymus mokytojai patobulino trūkstamas kompetencijas, buvo supažindinti su šiuolaikinės pamokos strategijos samprata, praktiniais pavyzdžiais, kaip išmokyti mokinius mokytis nuotoliniu būdu, daug dėmesio buvo skiriama užduočių individualizavimui/diferencijavimui, mokinių skirtybėms ir (įsi)vertinimui. Po seminarų mokytojai pasidalino refleksijomis, kuriose teigiama, jog seminarai buvo aktualūs, įdomūs bei informatyvūs, o išgirstą informaciją tikimasi panaudoti darbe.

Mokytojų praktinę gebėjimų stažuotę  į kitas pažangias ir šiuolaikines mokymosi strategijas, taikančias Lietuvos mokyklas, buvo suplanuota organizuoti 2022 m. pavasarį (perkelta dėl šalyje paskelbto karantino)

Jau praėjusiais metais gimnazijoje buvo įgyvendintas KGR  (Kolegialus grįžtamasis ryšys), ši veikla tęsiama ir 2021-2022 m. m. Kolegos  stebėjo mokytojų – kolegų pamokas, teikė jiems grįžtamąjį ryšį, atsirado daugiau susitarimų, pamokos tapo šiuolaikiškesnės, vis daugiau mokytojų bando dirbti šiuolaikiškiau, vadovaujasi šiuolaikinės pamokos paradigma. Nauda mokiniams – įdomesnės, motyvuojančios, įtraukiančios į aktyvesnį ugdymo(si) procesą mokinius pamokos. Taip pat mokinius motyvuoja besimokantis mokytojas.

Paskelbta 2021-12-29


KOKYBĖS KREPŠELIO PATIKSLINTAS PLANAS 2021-2022 M. M.

Paskelbta 2021-11-16


Išvyka į Anykščius

Pagal Kokybės krepšelio veiklos planą organizuota skatinamoji išvyka. 5-7 klasių mokiniai lankėsi šimtametės Anykščių siaurojo geležinkelio stoties komplekse, įsikūrusiame Siauruko muziejuje, kur eksponuojami kelionės reikmenys, signalinės ryšio priemonės, žibintai, švilpukai, įspūdingos, visą ekskursiją galinčios pasverti, svarstyklės ir kiti eksponatai. Ypač didelį įspūdį mokiniams paliko pasivažinėjimas su rankine drezina. Taip pat mokiniai apsilankė Šeimyniškėlių (Vorutos) piliakalnio istoriniame komplekse, kur  susipažino su buvusios pilies istorija, apžiūrėjo pilies maketą, archeologinių radinių pavyzdžius. Taip pat pasinaudojo galimybe išmėginti akies taiklumą ir rankų stiprumą šaudant iš lankų, mėtant ietį ir žaidė kitus istorinius žaidimus. Atlikę refleksijos užduotis, mokiniai kelionę įvertino puikiai, sakė, kad  gidės dėka ši kelionė buvo labai turininga ir įdomi, naudinga, taip pat mokiniai pagilino lietuvių kalbos žinias ir kalbėjimo įgūdžius.

Paskelbta 2021-09-17


Kas nuveikta per 2020 m. m. I pusmetį?

Pateikiame informaciją, kaip buvo panaudotos lėšos, skirtos mokyklos veiklos tobulinimo plane numatytoms veikloms įgyvendinti:

  1. 2021-02-17 gimnazijos mokytojai dalyvavo mokytojų kvalifikacijos kėlimo programose „Kaip išmokyti mokinius mokytis?” „Mokymas(is) nuotoliniu būdu”;
  2. 2020-12-28 gimnazijos mokytojai išklausė seminarą „Šiuolaikinės pamokos strategijos samprata ir praktika”;
  3. Gimnazijoje dvejiems metams yra įdarbintas mokytojo pagalbininkas, kuris teikia individualią, personalizuotą pagalbą 5 kl. specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokiniui (per visas pamokas);
  4. Gimnazijoje yra sudarytos sąlygos mokinių atsiskaitomųjų darbų perrašymui. Šią pagalbą gauna 5-12 klasių mokiniai. Todėl dvejiems metams yra įdarbintas 1 pedagoginis darbuotojas;
  5. Buvo įsigytas kompiuteris, spausdintuvas, kasetė spausdintuvui ir grafinės planšetės (11 vnt.);
  6. Gimnazijos bibliotekos fondas buvo papildytas programinės grožinės literatūros knygomis lenkų ir lietuvių kalbomis.

Paskelbta 2021-03-10


Gimnazijos veiklos tobulinimo planas

Kokybės krepšelio projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius gimnazijoje tikslingai panaudojant Kokybės krepšelio specialiąsias tikslines lėšas mokykloms. Šis projektas skirtas išimtinai mokinių pasiekimams gerinti. Rukainių gimnazijos veiklos tobulinimo priemonės buvo suplanuotos remiantis 2015 m. gimnazijos išorinio vertinimo ataskaita, 2019-2020 m. m. mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinėmis, 2018 m. Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimų ataskaitų (skaitymas, rašymas) analize. Pasirinkta tikslinė mokinių grupė – 5-6 klasių mokiniai (2020-2021 m. m.), 6-7 klasių mokiniai (2021-2022 m. m.). Projekto iškeltas tikslas šiai mokinių tikslinei grupei: gerinti ugdymo(si) pasiekimus 5-6 klasėse stiprinant šiuolaikinės pamokos organizavimo procesus, mokinių mokymosi mokytis ir įsivertinimo kokybę bei sąlygas.

Uždaviniai:

  • Sudaryti sąlygas prasmingam šiuolaikinės pamokos organizavimui ir mokinių mokymo(si), (įsi)vertinimo kompetencijų ugdymui;
  • Pagerinti ir įveiklinti mokymo(si) poreikiams pritaikomas ugdymo(si) aplinkas.
PROJEKTO „KOKYBĖS KREPŠELIS” PLANAS
KOKYBĖS KREPŠELIO DARBO GRUPĖ

Paskelbta 2020-10-15

Skip to content