Pristatome knygą kitaip: knygų dėžutės

Spalio 2 dieną 5a klasės mokiniai neįprastu būdu pristatė per vasaros atostogas perskaitytas knygas. Šį kartą jie ne tik glaustai apibūdino kūrinio pagrindinę mintį, temą, pasakojo apie veikėjus, bet ir pasitelkė kūrybiškumą – sukūrė „knygų dėžutes”. Į šias dėžutes penktokai sudėjo simbolinius daiktus, atspindinčius knygos turinį, veiksmą, vietą, laiką, veikėjus ar pagrindines problemas. Kiekvienas mokinys paaiškino, kodėl pasirinko būtent tokius daiktus ir ką jie simbolizuoja. Tokiu būdu knygų pristatymai virto ne tik pasakojimu, bet ir vizualiu, įtraukiančiu potyriu.

Šis knygų pristatymo būdas sukėlė tikrą emocijų audrą – klasėje vyravo susikaupimas, mokiniai įdėmiai klausėsi ir stebėjo originalius klasės draugų darbus. Pristatymuose netrūko kūrybiškumo, netikėtumų ir naujų idėjų, kaip galima pažvelgti į literatūrą kitaip.

Smagu, kad šiemet penktokai prisijungė prie mokyklinio projekto „Skaitymo virusas++”, kuris kviečia mokinius dalintis perskaitytų knygų įspūdžiais, skatinti vieni kitus skaityti ir atrasti knygą kaip nuotykių, žinių ir emocijų pasaulį. Tad knygų dėžutės tapo puikia šio projekto pradžia, įkvepiančia ir mokinius, ir mokytoją, ir galbūt tėvus.

Lilija Jeremejeva